Verdibevisstgjøring via LinkedIn

Atle Vårvik er verdiformidler, og bruker LinkedIn som en viktig plattform for å inspirere og bevisstgjøre.

Det å bruke LinkedIn målrettet som verdi- og bevisstgjøringsarena er viktig fordi plattformen når ut til mange ledere som har stor innflytelse og påvirkning på samfunns- og bedriftskultur.

Atle bruker LinkedIn som en refleksjonsarena innen følgende områder:

  • Innovasjon, lederskap og bedriftskultur.
  • Sosialt entreprenørskap, sosial bærekraft og folkehelse.
  • Verdibaserte prestasjoner, gode samfunnsverdier og god livskvalitet til flest mulig mennesker.

Atle har gjort LinkedIn til en inspirasjonsarena der han kan forsterke og bekrefte gjennom å kommentere, unne og beundre, og en plattform der han formidler budskap og verdier som styrker andres bevissthet.

«Det vi får bevisstgjort kan vi ofte gjøre noe med. Det vi ikke får bevisstgjort gjør alltid noe med oss.» Gordon Johnsen